tisdag 30 augusti 2011

Vi ska åt samma håll...

Nu är det andra gången i rad jag citerar Herr Winnerbäck i rubriken. Kan ju vara för att jag tycker att han är en av Sveriges bästa artister just nu. Mil före pajaser som t ex Håkan Hellström. Syftar denna gång på att mina drömmar och min bankrulle ska båda skjuta i höjden (förhoppningsvis).



Skönt med ytterligare en boost på rullen inatt då den ena av mina båda tips gick in. Den andra avgörs ikväll och kan ge strax över 800kr. Hursomhelst så beslöt jag mig för att ta ut 700kr och lägga till min Cash Game-rulle inför resan. Resan ja, inköpet är betlat men pga strul i TallinkSiljas bokningssystem så är själva kryssningen kvar att boka. Men ska jag nog klara av att göra under eftermiddagen.
Har i nuläget 200kr i levande spel (en ny dubbel med Torslanda och Kopparberg/Göterborg ikväll), 150kr kvar i min sportsbettingrulle och efter gårdagens misslyckade pokerspel så har jag fyllt på pokerrullen med 150kr.

Tänkt att eftersom jag är ledig så ska jag jobba lite med körkortet sen har jag redan nu bestämt hur mycket poker det blir idag. Brett ut mina 150kr på 5 st turneringar under eftermiddagen/kvällen.

Dessa är:

15.45 Prisjägaren (€5.50)
19.15 €500 GTD Superturbo (€2.20)
20.00 €500 GTD Superturbo (€1.10)
20.45 €1000 GTD Turbo (€3.30)
22.20 €5 2nd Chance PLUS (€5.50)

Nu rekommenderar jag alla i Örebro med omnejd att hålla sig inomhus då jag ska ge mig ut på vägarna alldeles strax ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar