måndag 29 augusti 2011

Det går åt helvete med allt...

...nej inte riktigt. Men med Paf-rullen så funkade det inte riktigt och svenska spel är en sida jag inte tål då det är alldeles för många dåliga händer som belönas. Med andra ord så är dessa rullar tomma sånär som på $2 på Paf.

Däremot så satte jag inte 300kr på Unibet häromdagen då jag fann oddsen som mest intressanta där. Nu, ca 48 timmar senare är dessa omvandlade till 800kr. Så något som går åt rätt håll iallafall. Så nu blir det nog lite poker där. Kanske även ett försök att kvala till sig en plats i online-SM.

Paf Poker Cruise blir förmodligen av om det inte av outgrundliga själ skulle hända något märkligt under morgondagen så jag kommer att anmäla mig och även boka en hytt på fartyget för mig och 3 av mina närmaste vänner; Nicklas, Mattias och Jack. Tanken var ju att jag skulle bli stakad av både Jack och Mattias, men Jack drog sig ur och Nicke var inte intresserad så jag fick gå in och täcka Jacks del själv.
Men det gör mig inte ett dugg. Ska göra mitt allra bästa för att bevisa att han gjorde ett misstag och försöka ge Mattias valuta för pengarna ! Kul som fan ska vi iallafall ha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar