tisdag 30 augusti 2011

Crapshoot

Efter ett par SnG på Unibet med blandade resultat så beslutade jag mig för att spela €2000 GTD Crapshoot på Unibet med start kl 00.00.

Tänkte att detta var en turnering som kunde passa mig på det är Turboformat och lagom stort startfält (idag: 243).

Det kunde ju börjat bättre då jag tidigt träffade K 8 på floppen 6c Ks Js. Får med mig en spelare på min höjning och turn visar 10c. Finns ju nu 2 st möjliga färgdrag och möjlighet till stege. Jag checkar och får snabbt en check från min motspelare. River visar ytterligare en K och jag betar ut halvpott. Synen är omedelbar och mina 3 kungar räcker inte mot min motståndares Q 9. Blir alltså till att jobba i uppförsbacke tidigt i turneringen.
Tyvärr blev min sorti tidig då jag höjer upp med Qh 9h och får syn av 2 spelare. Floppen visar 9r 8c 3r. Jag ställer in mina resterande marker och får syn av Kx 10r. Turn visar 4r och river Jr. Han har dragit in en färg och mina marker var slut. Så blev inte så lyckat som jag hoppats på.

Även de följande SnG slutade med ganska så dåliga resultat och avslutade med lite cashgame, men där imponerade jag inte som vanligt.

Dock så gick sportsbettingen fortsatt bra. Då jag kasserade in dagens pokerförluster och lite till på nattens US Open-tennis !

Bankrulle: 825.20kr (+i spel: 207kr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar