tisdag 16 augusti 2011

Follow your heart !

Bankrullen fick en rejäl boost igår kväll när AIK bortaslog IFK Norrköping med 1-0 ! Grymt skönt, dels för att jag plockade in en fin summa då det (enligt mig) var överodds på både ÖSK (3.20) och AIK (2.30) men också för att så länge jag kan minnas så har AIK legat varmt om hjärtat. Skönt att se att dom plockade in 3 viktiga poäng !

Verkar bli klarare och klarare att jag blir stakead till Paf Poker Cruise med. Så nu ser det största problemet ut att vara att få ledigt från jobbet. Men det ska nog gå att lösa det med !

Sen verkar det även bli en Live-turnering till innan jag tar mig ombord på färjan. Det är pokerklubben som jag är med i som har en Rebuyturnering den 26 aug. Ska nog vara med och testa lyckan. Inte riktigt lyckas gå så långt i de turneringarna men kan ju vara dags nu !

Nu ska jag åka iväg och träna är det tänkt. Men får se om jag kanske hinner hem för att spela Tuesday Triathlon. Vore ju skönt med en revansch sen förra veckan ! Vill ju lyckas lite bättre i deepstacken !

Kommer en uppdatering ikväll med kvällens resultat och en exakt bankrulleuppdatering !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar