måndag 15 augusti 2011

Hitting the nuts

Gårdagen gick väl sådär på kvalfronten. Var nära att jag lyckades kvala mig upp till Level 3. Men ville sig inte riktigt. Har dock lite Level 1 biljetter att spela för. Däremot så hade jag mer flyt vid SnG-borden. Spelade bra och gjorde få misstag där vilket ledde till att min bankrulle nu är ca $75.
Med tanke på att jag hållt på ett par veckor nu och ändå bara gått upp $25 så är det väl inget bra resultat. Men jag hoppas att det ska rulla på bättre härifrån och så får vi se om jag tar mig till PAF Poker Cruise på ett eller annat sätt.
Det gick även bra för ÖSK igår som vann borta mot Djurgården. Om AIK kan knipa 3 pinnar på Parken i Norrköping ikväll så blir ju det ytterligare en kassaboost.

Till sist så vill jag tipsa om en pokerfilm som jag snappade upp och såg igår. Den är inte superbra men har ändå ett visst underhållningsvärde och handlar om poker.



Hitting the Nuts


Hitting the Nuts handlar om en illegal pokerturnering i Scott County, Indiana. Man får tillsammans med ett filmteam följa turneringen och träffa en del av spelarna inför. Det lägger inte så jättestort fokus på pokern utan mer på karaktärerna men som sagt är ändå sevärd en trist och mulen kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar