fredag 5 augusti 2011

Låååång dag...

Blev lite för sent igår. Men det är sånt som händer och saker och ting brukar ju ha sina konsekvenser. Denna gången blev det att jag försov mig och var trött på jobbet. Glömde ta med fotbollsväskan så var tvungen att skynda som fan hem och packa den för att sedan dra mig mot träningen. Har ju dessutom slarvat med träningen vilket gjorde den extra seg !
Sedan vände det dock. Efter kort och effektiv övertalning så följde jag med en vän till Hallsberg för att snacka lite skit och förstöra träningspasset med en pizza och lite öl. Blev en film också och efter en snabb titt på text-tv kunde jag konstatera att jag kan kassera in tipsvinst på dryga 2,5 tusen imorgon !

Nåja, när jag väl kom hem till min kära mor som fick stå för kvällens boende så slog jag mig ner vid datorn för att spela lite poker bl a ! Inte orken för att spela turneringsspel då dagen varit så pass lång som den varit. Men lite Turbo SnG fick det allt bli ! Körde på 3 dollarnivån idag. Funkade riktigt bra och vann ett flertal och kunde lägga till ytterligare en hacka på min redan växande rulle !

Bankrulle: $113.06

En intressant sak jag konstaterat kring mitt pokerspelande är att jag har en tendens att prestera bättre när jag för en konversation med någon vacker flicka. Plussade ju som sagt en del idag. Spelade dock bara på ett bord i taget så var ju lätt att hålla fokus på det. Men tidigare har det hänt med att det börjat dåligt och sedan brytt mig lite mindre och börjat smsa eller något liknande och då har spelet vänt ! Hm, jag finner detta intressant och får nog forska vidare inom detta Pokerfenomen á la Dennis ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar