torsdag 9 december 2010

Boom !

Vad händer !? Supit bort så pass många hjärnceller att jag missar att blogga ? INTE OKEJ !!

Men nu är jag tillbaka och det har ju hänt en del. 100% partykryssningen var ju galet kul men det tog ju slut alldeles för fort. Men det var just på denna som tidigare nämnda alkohol förtärdes. 40 timmar, galet mycket brudar, galet mycket alkohol, sjukt jävla grymt KUL ! Jag och mitt partycrew kom, gick, fick till det (vi som ville).

Tillbaka på jobbet så visade det sig att jag tappat min ledning i den pågående interntävlingen. Lowisa hade en grym helg och drog ifrån mig rätt rejält. Vilket betyder att jag ska sälja 86 chokladaskar på 6 arbetspass. Det betyder 14.3 askar/pass. Tufft, men inte omöjligt ! Vi ses på statoil !

Just fan ! Får ju inte glömma att jag skrivit på för Kilsmo IK, div.6. Innan jag ens har genomfört mitt första träningspass med klubben så blir jag tillfrågad att delta i en minicup som dom är med i ! Love it !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar