torsdag 25 november 2010

Världens bästa onsdag, eller ?

Tillbaka på jobbet efter en ledig dag. Fantastiskt. Hade fått nya ljusrör så första timmarna var sjuuukt jobbiga. Men man vande sig som tur var. Fick även reda på att det var jag som vann den senaste interntävlingen på jobbet, dvs att jag sålde flest kaffe på maten delat med antalet timmar jag jobbat. Var väl ändå ganska väntat eftersom det bara var jag och en till som ställde upp :)
Tror även att jag ryckte lite i den nya. Nu gäller det att sälja chokladaskar ! Fick iväg hela 5 st idag, lika många som Pernilla, men då hade hon jobbat 3 timmar längre med :D

När man väl skulle hem så kom det ingen buss, så fick ju vänta i typ en timme till. Kallt som faaan ! Men man ska ju tänka positivt ! :) Då blir allt mycket roligare. Så som tur var så hade man ju sin nya Bamsemössa och...

...när jag äntligen kom hem så blev det till att ta med datorn in på toa, lägga sig i badet och kolla på film ! Det var räddningen ! Men ska ju jobba imorgon med så nu blire sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar