tisdag 23 november 2010

Åh nej !



Helgen spenderades i Stockholm där jag var kursledare för Ung ledares certifieringsutbilning. Var ju tydligen mest där för att "se och lära". Känns ju superkul när det bara var jag och en till som verkligen hade dom kunskaperna som kursen innhöll. Men pga min ringa(?) ålder så passade mina idéer inte lika bra som de lite äldre och mer rutinerades.

Men helgen var inte bara dålig, eller ? Råkade ju bli lite sådär jobbigt förälskad i en tjej jag knappt känner men allt jag vet är sådär superbra som vissa saker kan vara. Vid den första presentationen får jag liksom veta att hon spelar fotboll och gillar att åka snowboard och skidor. Har man sett henne så vet man att hon ser ut som en ängel. Måste sett ut som ett fån så som jag stirrade på henne hela helgen ! *suck*
Nu blir det nån timmes poker sen film och sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar